Veikala darba laiki

Pirmdien
Otrdien
Trešdien        9.00—18.00
Ceturtdien
Piektdien

Sestdien    —
Svētdien    —


Palīdzība

Kas notiek pēc tam, kad pasūtījums izdarīts?

Pasūtījums tiek automātiski reģistrēts mūsu uzskaites sistēmā. Jums uz epastu tiks automātiski nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums ar pasūtīto preču sarakstu. Lūdzu, neveiciet pasūtījuma apmaksu balstoties uz šo epastu — ja būs nepieciešams rēķins, tas tiks atsūtīts vēlāk, kad pasūtījumu būs pārbaudījuši tirdzniecības darbinieki.


Vai pēc pasūtījuma izdarīšanas ar mani sazināsies?

Ar Jums sazināsies gadījumā, ja būs radušās kādas neskaidrības, ja noliktavā nebūs pietiekams skaits pasūtīto preču vai arī ja būs vajadzīga priekšapmaksa.


Cik ilgi pasūtījums tiek apstrādāts?

Ja pasūtījums izdarīts darba dienā līdz plkst. 14.00, tas tiks apstrādāts tai pašā dienā. Ja pasūtījuma apmaksas veids ir priekšapmaksa, Jums tiks nosūtīts rēķins. Tiklīdz būs saņemta apmaksa par rēķinu, noliktavā tiks sākta pasūtīto preču atlase. Ja pasūtījums tiks apmaksāts skaidrā naudā, preci saņemot, vai ar pēcapmaksu, preču atlase noliktavā tiks sākta uzreiz. Pasūtījuma atlase noliktavā ir atkarīga no darbinieku noslodzes un pasūtījuma apjoma, tā var ilgt līdz pāris stundām.


Kādas ir preču saņemšanas iespējas?

Preces var saņemt veikalā Rīgā, Ūnijas ielā 11a vai ar piegādi. Piegādes varianti ir šādi:

  • Kurjerdienests (EUR 4.25. Pasūtījuma apmaksa tikai ar pārskaitījumu);
  • Latvijas pasta Eksprespasts (EUR 4.97 sūtījumiem, kuru svars nepārsniedz 1 kg. Sūtījumiem virs 1 kg — atbilstoši tarifu kalkulatoram Eksprespasta lapā. Pasūtījuma apmaksa tikai skaidrā naudā, preci saņemot);
  • Latvijas pasta Eksprespasts līdz pasta nodaļai (EUR 4.97 sūtījumiem, kuru svars nepārsniedz 1 kg. Sūtījumiem virs 1 kg — atbilstoši tarifu kalkulatoram Eksprespasta lapā. Pasūtījuma apmaksa tikai skaidrā naudā, preci saņemot).

Piegāde tiek veikta 1 — 2 darba dienu laikā, ja pasūtījums izdarīts darba dienā līdz plkst. 14.00. Neskaidrību gadījumā mēs vai kurjers ar Jums sazināsimies pa tālruni, kurš norādīts Jūsu profila kontaktinformācijas sadaļā.


Kādas ir pasūtījuma apmaksas iespējas?

  • Piegādēm ar kurjerdienestu — tikai pārskaitījums. Ja ir noslēgts līgums, iespējama pēcapmaksa. Ja līguma nav, nosūtīsim priekšapmaksas rēķinu.
  • Piegādēm ar Eksprespastu — norēķini preču saņemšanas brīdī skaidrā naudā.
  • Preces saņemot veikalā Ūnijas ielā 11a, iespējams norēķināties skaidrā naudā, ar bankas karti vai arī ar pārskaitījumu atbilstoši izrakstītajam rēķinam.


Kur palikusi iespēja kārtot preču sarakstu? Vecajā lapas versijā tā bija tik noderīga funkcija!

Pagaidām diemžēl šī funkcija pieejama tikai skatot preču kategorijas. Meklēšanas rezultātiem kārtošanas iespēja būs vēlāk..


Kāpēc, izmantojot Internet Explorer, lapa ne pēc kā neizskatās!?

Tiek abalstītas versijas sākot no Internet Explorer 8. Ja izmantojat vecāku versiju, lūdzu, atjauniniet versiju vai izmantojiet citu pārlūku mūsu lapas skatīšanai.
Piezīme: IE8 ir iespējams ieslēgt iestatījumu "Display all websites in Compatibility View", kas būtībā padara to par IE7, kurš savukārt nespēj mūsu lapu korekti attēlot. Lūdzu, atslēdziet šo iestatījumu, kamēr izmantojat mūsu lapu.